وزیر بهداشت:

هیچ‌گونه بیماری اپیدمی در مناطق سیل‌زده نداریم

وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی گفت: هیچ‌گونه بیماری اپیدمی در مناطق سیل‌زده نداریم.

سعید نمکی در جلسه شورای هم‌آهنگی مدیریت بحران استان ایلام گفت: خوش‌بختانه تاکنون بیماری روده‌یی در کشور گزارش نشده است.
وی تصریح کرد: در هفته اول وقوع سیل در کشور دولت برای رسیدگی به وضعیت مناطق سیل زده تصمیماتی ویژه‌ اتخاذ کرد و تخصیص و بررسی خسارت‌ها در جلسه‌ی بعدی دولت که هفته آینده برگزار می‌شود تصمیم گیری خواهد شد.
نمکی تأکید کرد: همه باید شکرگذار نعمت بارندگی باشیم، چون اگر بیش از این گرفتار خشک‌سالی می‌بودیم میلیون‌ها نفر از ساکنان زاگرس و دیگر قسمت‌های کشور باید آواره می‌شدند.
هر چه سریع‌تر ارتباط موقت بخش ماژین را برقرار می‌کنیم
وزیر راه و شهرسازی نیز از تأمین اعتبار دولت برای جبران خسارت‌های وارده به مناطق سیل‌زده و بازسازی راه‌های آسیب‌دیده استان خبر داد و اظهار داشت: دولت اعتباری برای پرداخت خسارت به استان‌های سیل زده در نظر گرفته تا بتواند در شرایط اضطراری در راستای مقابله با بحران استفاده شود.
محمد اسلامی تصریح کرد: ابتدا بتوانیم هر چه سریع‌تر ارتباط موقت بخش ماژین را برقرارکنیم، با هم‌کاری که شرکت ملی گاز ایران و مشارکتی که سپاه خواهد کرد این کار به سرعت شروع و ما نسبت به برقراری ارتباط موقت و عبور از رودخانه در یک نقطه و در نقطه‌ی دیگر با استقرار یک پل موقت این را دایر خواهیم کرد.
وی ادامه داد: پل‌های موقت ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده کار خواهد شد، روستاهایی که در محاصره‌ی سیل قرار گرفتند با همت ستاد بحران شخص استاندار با بالگرد به آن‌ها خدمات رسانی شده و امکانات آن‌ها برقرار است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1228329
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
159
2878
6379
1220432
9408
16017
1228329

آی‌پی شما: 3.135.202.224
امروز: پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403