حمله به دفتر بسیج در نیک‌شهر

حمله مسلحانه شنبه ۸ صبح به ناحیه‌ی مقاومت بسیج در نیک‌شهر تا این‌جا یک کشته و ۶ زخمی به دنبال داشته است.

 

این خبر را قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌یی اعلام کرده است. در محل این حمله یک اسلحه و جلیقه انفجاری و نارنجک برجای مانده است.
وزارت بهداشت ایران نیز اعلام کرد: از مصدومان این حادثه ۳ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و ۳ نفر دیگر هم در حال دریافت خدمات درمانی و مراقبتی و تحت نظر هستند.
معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در همین زمینه گفت: منیت و آرامش در نیک‌شهر برقرار است. به‌ دنبال تیراندازی کور به یکی از پایگاه‌های بسیج نیک‌شهر، با حضور و هوش‌یاری نیروهای انتظامی و امنیتی امنیت و آرامش در این شهرستان برقرار است.
محمد هادی مرعشی هم‌چنین افزود: یکی از پایگاه‌های بسیج نیکشهر صبح شنبه مورد تیراندازی کور قرار گرفت و تعدادی از نیروهای مخابرات سپاه که در حال سیم کشی پایگاه بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و پنج نفر از کارکنان سپاه زخمی و یک نفر نیز شهید شد.
به گفته او نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه در حال پی‌گیری موضوع و شناسایی و دستگیری مهاجم یا مهاجمان هستند.
مرتضا علی‌ احمدی از کارکنان سپاه در این حمله کشته شده است. نیک‌شهر از شمال به شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان‌های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان‌های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1220661
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
44
80
229
1219680
1740
16017
1220661

آی‌پی شما: 18.191.254.0
امروز: سه شنبه، 28 فروردين 1403