پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی برای تشییع و خاک‌سپاری به کرمان رسید

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس ایران برای تشییع و خاک‌سپاری به شهر کرمان منتقل شد.

مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی برگزار شد که پیکر او پیش از این در شهرهای اهواز، تهران و قم نیز تشییع شده بود.
بسیاری از رسانه‌های خبری و خبرگزاری‌های جهان به انعکاس خبرهای مربوط به شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع وی پرداخته و روی‌دادهای مرتبط با آن را پوشش دادند.
بعضی خبرگزاری‌ها با اشاره به حضور شمار انبوهی از مردم کرمان در مرکز این شهر که در جنوب شرق ایران واقع شده است تصریح می‌کند که در کرمان همانند آن‌چه در تهران روی داد از این مراسم استقبال چشم‌گیری به عمل آمده است.
در ادامه سردار حسین سلامی،‌ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم سخن‌رانی ‌کرد. وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اکنون زنده‌تر و پرقدرت‌ تر ازهمیشه است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سخن‌رانی که در جمع تشییع کنندگان در میدان آزادی کرمان ایراد شد با تأکید بر این‌که آمریکا با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی همه‌ی سرمایه‌اش را به باد داد، بر انتقام سخت و قاطع ایران تأکید کرد و گفت: حرف آخر را اول می‌زنم. انتقام می‌گیریم. انتقام سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده.
رسانه‌‌های ایران نیز ضمن پوشش گسترده مراسم تشییع فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند که پیکر وی به هم‌راه حسین پورجعفری، یکی از معاونان در کرمان، به خاک سپرده شد.
گفتنی است که در حمله پهپادی نیروهای آمریکایی به خودروی حامل شهید حاج قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد که با دستور مستقیم دونالد ترامپ صورت گرفت علاوه بر فرمانده سابق سپاه قدس پنج تن دیگر از هم‌راهان وی از جمله ابومهدی مهندس، مرد شماره دو نیروی بسیج مردمی عراق موسوم به حشد شعبی شهید شدند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1217184
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
329
1101
5024
1204988
14280
4470
1217184

آی‌پی شما: 174.129.140.206
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403