مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی

مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده‌ی نیروی قدس سپاه پاسداران انفلاب اسلامی برگزار شد.

محمود صادقی، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر آن‌که آمریکا به شکل آشکار مقررات بین‌المللی را نقض کرده است کم‌ترین واکنش به چنین رفتاری را اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه عنوان کرد. وی هم‌چنین اشاره کرد که مجلس شورای اسلامی عراق با رای خود خواستار چنین اقدامی شده است.
امیرعلی حاجی زاده، فرمانده‌ی نیروی هوایی سپاه پاسداران انفلاب اسلامی نیز واکنش مناسب را در ازاله کردن نیروهای آمریکا از منطقه خلاصه کرد.
این در حالی است که احمد وحیدی، وزیر پیشین دفاع و رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در ایران با اشاره به ارزش وصف‌ناپذیر قاسم سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها باید تقاص پس دهند.
هم‌چنین علی مطهری، دیگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز بهترین پاسخ را اخراج آمریکایی‌ها از منطقه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که شهادت قاسم سلیمانی مقدمه‌یی برای آزادی فلسطین باشد.
این در حالی است که پس از رای نمایندگان پارلمان عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از این کشور دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد: تحریم‌های سختی را علیه عراق وضع خواهد کرد.
کاروان حامل شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده‌ی نیروی قدس سپاه پاسداران انفلاب اسلامی در ساعات اولیه بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه هدف حمله‌ی هوایی نیروهای آمریکایی قرار گرفت، حمله‌یی که منجر به شهادت قاسم سلیمانی و هم‌راهانش شد. تنش میان ایران و آمریکا در روزهای پس از این روی‌داد بیش از پیش افزایش یافته است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221857
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
323
365
1425
1219680
2936
16017
1221857

آی‌پی شما: 3.15.151.140
امروز: شنبه، 01 ارديبهشت 1403