دو مدال طلا و یک برنز برای ورزش‌کاران ایرانی در لیگ جهانی کاراته

دو نماینده از ایران در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته صاحب مدال طلا شدند.

بهمن عسگری و حمیده عباس‌علی دو نماینده از ایران در این مسابقات هستند که موفق شدند با غلبه بر کلیه حریفان صاحب گردن آویز طلا شوند.
بهمن عسگری در فینال مبارزات وزن منهای ۷۵ کیلوگرم موفق شد لوگان داکوستا، حریفی از کشور فرانسه را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و عنوان نخست این وزن را از آن خود کند.
حمیده عباس‌علی نیز که به نمایندگی از ایران در رقابت‌های بخش کومیته زنان و در مبارزات وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم شرکت کرده بود پس از غلبه بر حریفان در دور مقدماتی و نیمه نهایی حریفی از ترکیه را در فینال با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد تا به دومین مدال طلای متوالی خود در رقابت‌های جهانی دست پیدا کند.
عباس‌علی پیش از این در نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی (برتر) کاراته در شیلی نیز موفق به کسب مدال طلا شده بود.
جدا از این دو ورزش‌کار ایرانی که در تورنمنت پاریس صاحب مدال طلا شدند صالح اباذری دیگر نماینده ایران در این مسابقات نیز به سکوی برگزیدگان وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم راه یافت. اباذری در مبارزه رده بندی این وزن با نتیجه ۳ بر صفر حریفی از کشور عربستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.
دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی (برتر) کاراته طی دور روز از روز شنبه بیست و پنجم ژانویه در پایتخت فرانسه آغاز شد و شرکت کنندگان در این تورمنت تلاش کردند ضمن رقابت برای دریافت مدال و قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی امتیاز‌های لازم برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک تابستانی سال جاری در شهر توکیو را جمع‌آوری کنند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1220984
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
57
189
552
1219680
2063
16017
1220984

آی‌پی شما: 3.146.34.191
امروز: پنج شنبه، 30 فروردين 1403