رای کنفدراسیون تغییر نکرد؛

استقلال و شهر خودرو باید در امارات میزبان باشند

کنفدراسیون فوتبال آسیا شهرهای میزبان تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

بعد از صدور حکم محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان امسال در سال جاری، حالا ای اف سی، امارات را به عنوان میزبان تیم‌های استقلال و شهر خودرو مشهد در مسابقات پلی آف معرفی کرد.
بعد از صدور حکم اولیه این کنفدراسیون مبنی بر محرومیت هر ۴ تیم ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ایران طی نامه‌یی مشترک تهدید کردند در صورتی که در خانه پذیرای رقبا نباشند، حاضر به حضور در رقابت‌ها نیستند و این مسابقات را تحریم خواهند کرد.
با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه‌یی جدید ضمن تغییر زمان برگزاری دیدارهای پلی آف ۲ تیم استقلال و شهر خودرو کشور امارات را به عنوان میزبان معرفی کرد.
طبق برنامه جدید و اعلامی ای اف سی، شهر خودرو باید در تاریخ ۲۵ ژانویه در شهر شارجه امارات به مصاف تیم الرفاع بحرین برود و در همان روز، تیم فوتبال استقلال در شهر دبی، میزبان الکویت کویت خواهد بود.
تیم‌های پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی و هم‌چنین سپاهان، نایب قهرمان لیگ، به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان شده‌اند اما ۲ تیم استقلال و شهر خودرو به عنوان دیگر نمایندگان ایران برای حضور در مرحله گروهی، باید ابتدا در مرحله پلی‌آف از سد رقبای خود عبور کنند.
این در حالی است که نمایندگان تیم‌های ایرانی قرار است برای رای‌زنی‌های بیش‌تر راهی مالزی شوند تا روز پنج‌شنبه با مقامات ارشد ای اف سی دیدار کنند.
مسوولان هر ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال و هم‌چنین وزارت ورزش ایران، بر تحریم مسابقات در صورت عدم برخورداری از حق میزبانی تأکید کرده‌اند. برخی از رسانه‌های داخلی پیش‌تر از رای‌زنی مسوولان فدراسیون فوتبال ایران با جانی اینفانتینو، ریيس فیفا برای حل این مشکل خبر داده بودند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1217560
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
705
1101
5400
1204988
14656
4470
1217560

آی‌پی شما: 54.204.142.235
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403