محمدحسن انصاریفرد:

باب مذاکره باز است

تضمینی نبود بازی برگشت در ایران برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شرط کنفدراسیون فوتبال آسیا را می‌پذیرفتیم تضمینی نبود که بازی برگشت در ایران باشد و از دو طرف بازنده بودیم.
فدراسیون فوتبال و چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی اعلام کردند که خارج از ایران بازی نمی‌کنند و به این ترتیب هر چهار تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشیدند. این در حالی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرده بود تیم‌های ایرانی در بازی رفت میهمان باشند تا شرایط را برای میزبانی در بازی‌های برگشت (در ماه مارس) بررسی کند.
محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: طبق اتفاقاتی که افتاد ما خارج از ایران بازی نمی‌کنیم. هیچ تضمینی هم نبود که دور برگشت در ایران بازی کنیم. در این صورت زیر سوال می‌رفتیم.
انصاریفرد افزود: ما زیر بار ظلم AFC نمی‌رویم. هواداران ما حق دارند که در خانه خود بازی‌ها را تماشا کنند.
وی درباره احتمال محرومیت تیم‌های ایرانی تأکید کرد: اگر زیر بار این موضوع برویم، هم به غرور ملی آسیب می‌زدیم و هم تیم‌هایمان نتیجه نمی‌گرفتند.
بازی‌کنان هم بیش از حد خسته می‌شدند. در این صورت از دو طرف بازنده می‌شدیم. این از نظر ملت ما قابل قبول نیست. ما روی حرفمان هستیم.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان تأکید کرد: به‌رغم این‌که تصمیم AFC ظالمانه است، باب مذاکره باز است. ما از شیخ سلمان رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل این کنفدراسیون و هم‌چنین اینفانتینو رییس فیفا خواهش کردیم تا جلسه‌یی برگزار کنیم و مذاکراتی داشته باشیم.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216100
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
346
947
3940
1204988
13196
4470
1216100

آی‌پی شما: 44.192.247.185
امروز: پنج شنبه، 09 فروردين 1403