بعدها مشخص می‌شود چگونه قهرمانی‌های فوتبال مهندسی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعدها مشخص می‌شود چگونه گاهی قهرمانی‌های فوتبال مهندسی می‌شود.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس تهران در نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با بیان این‌که بازی‌کنان ما واقعاً شرافت و مردانگی در فوتبال نشان دادند، اظهار داشت: باید بگویم که بعدها می‌توان درباره‌ی این بازی نوشت.
وی افزود: شاید اکنون کسی جرأت نداشته باشد که درباره‌ی مهندسی فوتبال و قهرمانی‌ها صحبت کند اما بعدها برای مردم خیلی موضوعات مشخص می‌شود و معلوم می‌شود که مهندسی‌ها چگونه برای برخی تیم‌ها صورت گرفت و برخی نتیجه آن را گرفتند.
سرمربی سپاهان با بیان این‌که قضاوت باید به مردم داده شود، تصریح کرد: در بازی رفت گفتم که ۱۵ تیم یک طرف هستند و یک تیم هم طرف دیگر زیرا قانون برای آن متفاوت است. در این تیم به سینه ناظر بازی می‌زنند و بازی‌کنان و هواداران ما را کتک می‌زنند اما نه کسی چیزی می‌گوید و نه کسی گزارش می‌دهد.
وی ادامه داد: مثال‌ها و صحبت‌ها زیاد است اما اگر این مسایل به بایگانی‌ها می‌رود و کسی جرأت نکرده است درباره‌ی این‌ها چیزی بگوید به دلیل آن است که زور ما به این مسایل نمی‌رسد.
قلعه‌نویی افزود: امیدوار هستم که کارشناسان یک بار شهامت داشته باشند و بگویند که چه اتفاقاتی صورت گرفته است زیرا اتفاقاتی در بازی امروز صورت گرفت که امیدوار هستم من درباره‌ی آن‌ها اشتباه کرده باشم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان قبل از اخراج بازی‌کنانش توان غلبه بر پرسپولیس را داشت یا خیر، بیان داشت: سوال من این است که چرا توان نداشت؟ ما در دقایقی از مسابقه برتر بودیم و بازی‌کنان وقتی با ذهنیت به بازی می‌آیند، تمرکز لازم را ندارند اما به هر حال در بازی‌های آن‌ها اتفاقاتی رقم خورد. مثلاً در بازی با تیم ارومیه بازی‌کن آن‌ها چندین بار ناسزای ناموسی داد اما داور آن را ندید و حرفی نزد. آیا داور جرأت دارد مسایل آن بازی را گزارش
کند؟ و در نهایت نیز امیر قلعه‌نویی را به خاطر حرف‌هایش محروم می‌کنند.
سرمربی سپاهان درباره‌ی این‌که آیا سپاهان بدون اخراج می‌توانست برنده باشد یا خیر، تصریح کرد: همه دیدید که ما بعد از ۹ نفره شدن هم پنالتی از دست دادیم.
وی با اشاره به درگیری‌های بین نیمکت‌های دو تیم خاطرنشان کرد: به هر حال آن‌ها مصونیت دارند و هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند زیرا با آن‌ها مهربانانه برخورد می‌شود. شما ببینید که در بازی آن‌ها با سایپا چه اتفاقی صورت گرفت و شما این مسایل را مقایسه کنید.
قلعه‌نویی در پاسخ به خبرنگاری درباره‌ی کارت‌های زرد بازی‌کنان سپاهان در ابتدای بازی گفت: ما را در تهران با آرنج می‌زنند، فحش می‌دهند و در همین جا نیز به کی‌روش فحش می‌دهند و سیاوش را می‌زنند پس چه می‌خواهید بگویید؟
وی درباره‌ی بازی‌کنان تعویضی‌ در مسابقه گفت: بازی‌کن نخست ما مصدوم شد و مجبور به تعویضش بودیم و بعد از آن نیز پنالتی ‌زن‌های ما را اخراج کردند و مجبور به تعویض شدیم.
سرمربی سپاهان درباره‌ی واکنش تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس گفت: چرا همه‌ی تیم‌ها باید با پرچم ژاپن به ورزشگاه بیایند؟ این جریان مهندسی شده و طراحی شده است و گاهی هم داور می‌خواهد خودش درست پیش برود اما عوامل او تصمیماتی می‌گیرند. به هر حال قهرمانی لیگ و جام حذفی مبارکشان باشد!

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216118
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
364
947
3958
1204988
13214
4470
1216118

آی‌پی شما: 3.230.76.153
امروز: پنج شنبه، 09 فروردين 1403