درگیری جنجالی در لیگ برتر فوتبال بانوان

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک تصمیم ما درباره‌ی اتفاقات دیدار شهرداری سیرجان و ذوب آهن جدی خواهد بود.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در خصوص اتفاقات دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان و درگیری بازی‌کنان دو تیم گفت: به محض وصول گزارش، این اتفاقات را بررسی می‌کنیم و تصمیم جدی در این‌باره خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: از وجود این اتفاق متأثر شدیم و با دانستن جزییات قطعاً برای این‌که دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم، تصمیم جدی خواهیم گرفت.
رییس کمیته انضباطی در پایان گفت: پس از بررسی و دعوت افراد به کمیته انضباطی دفاعیات آن‌ها را مد نظر خواهیم داشت و در نهایت تصمیم گیری نهایی در این‌باره صورت خواهد گرفت.
توضیحات بازی‌کن سیرجانی در خصوص درگیری در فوتبال بانوان
یکی از بازی‌کنان تیم فوتبال شهرداری سیرجان در خصوص درگیری فیزیکی دیدار این تیم مقابل تیم بانوان ذوب آهن اصفهان توضیح داد.
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم‌های ذوب آهن و شهرداری سیرجان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند در این مسابقه بین بازی‌کنان دو تیم درگیری فیزیکی روی داد که موجب توقف ۱۵ دقیقه‌یی شد.
این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع شهرداری سیرجانی تمام شد.
درگیری جنجالی در لیگ برتر فوتبال بانوان
دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با حواشی زیادی هم‌راه بود.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان هم حاشیه‌هایی را به هم‌راه داشت. تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان از ساعت ۳۰:۲۰ جمعه برابر هم به میدان رفتند. این دیدار با شکست دو بر صفر نماینده اصفهان به پایان رسید اما درگیری‌های به وجود آمده در این بازی یکی از بازی‌کنان ذوب آهن را راهی بیمارستان کرد.
شب گذشته تصاویری از درگیری‌های بازی‌کنان سیرجان و ذوب آهن منتشر شد که در آن بازی‌کنان دو تیم با هم درگیر شده و بازی را به خشونت کشیدند اما یکی از عجیب‌ترین تصاویر عکس بازی‌کنی است که در حال مشت زدن به سر بازی‌کن اصفهان است. ضربه‌یی که گویا بازی‌کن ذوب آهن را راهی بیمارستان می‌کند تا مورد معالجه قرار گیرد.
خشونت در این بازی به حدی بوده است که دو بازی‌کن سیرجان کارت قرمز دریافت کرده‌اند و از بازی اخراج شده‌اند.
به گفته خراسانی، سرپرست تیم ذوب آهن درگیری‌ها از نیمه دوم بازی آغاز شد و به حدی شدید بود که یکی از بازی‌کنان این تیم راهی بیمارستان شده است و تا ساعتی از بامداد تحت درمان قرار داشته است.
بیان محمودی سرمربی ذوب آهن نیز در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به این حواشی واکنش نشان داد و اشتباهات داوری را عامل شکست تیمش دانست.

او به وقت کشی‌های تیم حریف اشاره کرد که به همین دلیل داور ۱۵ دقیقه برای بازی وقت اضافه گرفته است.
محمودی گفت: مربی حریف به گلر تیم ذوب آهن نیز فحاشی کرده است.
بروز چنین رفتارهای خشونت آمیزی در فوتبال بانوان آغار فصل جدیدی در حاشیه‌های فوتبال زنان است. انتظار می‌رود که سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال زود به مسایل پیش آمده در این بازی ورود و اقدام مناسب را انجام دهند.
مسوول فوتبال بانوان گفت: گزارش مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم.
گلاره ناظمی در مورد حواشی رخ داده و درگیری بازی‌کنان دو تیم ذوب آهن و شهرداری سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان گفت: متأسفانه صحنه‌هایی که در این مسابقه شاهد بودیم مورد تأیید هیچ فردی نیست. گزارش اتفاقات این مسابقه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم تا طبق قانون با متخلفان این مسابقه برخورد انضباطی صورت بگیرد.
طبق گفته‌های بازی‌کن تیم شهرداری سیرجان فحاشی و درگیری از سوی بازی‌کن تیم ذوب آهن اصفهان آغاز شد و هواداران این تیم نیز داخل زمین بازی آمدند که به دامنه‌ی درگیری‌ها افزوده است.
از طرفی این نوع حواشی که انگار بخش جدایی ناپذیر فوتبال و مستطی سبز است. انتظار می‌رود رییس هیأت فوتبال، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان‌های کرمان و اصفهان نیز پی‌گیر این موضوع باشند. کما این‌که محمد جواد فدایی استاندار کرمان نیز عضو کارگروه ورزش استان است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1207364
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
368
1000
2376
1203756
4460
4470
1207364

آی‌پی شما: 54.226.222.183
امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402