وداع فرانک ریبری پس از ۱۲ سال

باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد: قرارداد فرانک ریبری بازی‌کن فرانسوی این باشگاه تمدید نخواهد شد. بنابراین ریبری پس از ۱۲ سال مردان بایرنی را ترک می‌کند.

ریبری ۳۶ ساله در سال ۲۰۰۷ از تیم المپیک مارسی به بایرن پیوست و توانست در بیش از یک دهه ۲۱ جام معتبر از جمله لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
وی گفت: رویایی داشتم که با ملحق شدن به بایرن مونیخ تحقق یافت. وداع آسان نیست اما نباید هرگز فراموش کنیم که با هم چه دست‌آوردهایی داشتیم.
وی هشت بار با بایرن قهرمان بوندس لیگا شد. قرار است باشگاه بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۰ یک بازی دوستانه برای بزرگ‌داشت وی و روبن برگزار کند.
ریبری در واکنش به خداحافظی‌ از بایرن گفت: رویایی داشتم که با ملحق شدن به بایرن مونیخ تحقق یافت. وداع آسان نیست اما نباید هرگز فراموش کنیم که با هم چه دست‌آوردهایی داشتیم.
وی تأکید کرد: پوشیدن لباس بایرنی‌ها احساس خوبی دارد: همیشه می‌خواستم به‌ خاطر باشگاه، پیراهنم خیس عرق شود.
ریبری در سال ۲۰۱۳، بهترین بازی‌کن سال اروپا شد. وی در ۴۲۲ بازی برای بایرنی‌ها موفق به زدن ۱۲۳ گل شده است.
آرین روبن بازی‌کن هلندی بایرن هم هم‌راه با ریبری این باشگاه را ترک می‌کند. آن‌ها در مدتی که با یک‌دیگر هم بازی بودند به زوج روبری معروف شدند.
روبن و ریبری آخرین بازی خود را ۹ تیر برای باواریایی‌ها انجام می‌دهند.
ریبری اما نمی‌داند بعد از بایرن چه خواهد شد: من هم‌چنان می‌خواهم فوتبال را ادامه دهم اما هیچ چیز سد درسد نیست.
کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم در واکنش به جدایی این دو بازی‌کن گفت: این دو بازی‌کن در یک دهه اخیر کمک زیادی به بایرن در موفقیت‌هایش کردند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1207354
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
358
1000
2366
1203756
4450
4470
1207354

آی‌پی شما: 54.221.159.188
امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402