طرح نتانیاهو و ترامپ برای تشکیل کشور فلسطین

رییس یک حزب در اسراییل موسوم به راست جدید از طرح نخست وزیر این اسراییل و رییس جمهوری آمریکا برای تشکیل کشور فلسطین در ۹۰ درسد اراضی فلسطینی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رییس حزب راست جدید اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بر روی شروع طرح تشکیل کشور فلسطین به محض پایان انتخابات آتی کنیست توافق کرده‌اند.
نفتالی بنت خاطرنشان کرد: نتانیاهو و ترامپ توافق کرده‌اند که این طرح قبل از انتخابات کنیست مطرح نشود تا وضعیت نتانیاهو را سخت‌تر نکند اما یک یا دو روز پس از انتخابات، طرح تشکیل کشور فلسطین در ۹۰ درسد از اراضی فلسطینی؛ از جمله قدس مطرح خواهد شد.
بنت اعلام کرد: یائیر لاپید رییس حزب آینده و بنی گانتس رییس سابق ستاد مشترک ارتش ، اما به دولت آشتی ملی خواهند پیوست و تنها راه متوقف کردن آن‌ها، رای دادن به جریان راست قدرت‌مند و واقعی است.
از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد: این نگرانی‌های بنت عادی است و برخی احزاب کوچک در جریان تبلیغات انتخاباتی، مسایلی را اعلام می‌کنند که به هیچ وجه صحت ندارد.
گفتنی است که دیوید فریدمن سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی هم پس از اعلام برگزاری انتخابات زودهنگام کنست، تأکید کرده بود که طرح صلح دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا طی ماه‌های آتی ارایه نخواهد شد. جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ هم اخیراً اعلام کرد که این طرح پس از انتخابات آتی کنیست ارایه خواهد شد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221179
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
10
242
747
1219680
2258
16017
1221179

آی‌پی شما: 18.219.236.62
امروز: جمعه، 31 فروردين 1403