جرمی کلارکسون:

گریتا تونبری دیوانه و خطرناک است

جرمی کلارکسون ستاره‌ی شوی تور بزرگ گریتا تونبری فعال محیط زیست نوجوان را دیوانه و خطرناک خواند.

او پیش‌تر هم گرتای شانزده ساله را به علت خطاب قرار دادن رهبران سیاسی جهان در مورد گرمایش زمین یک بچه‌ی لوس و فاسد توصیف کرده بود.
مجری ۵۹ ساله‌ی گرند تور اکنون به تونبری توصیه کرده است خفه شود و به مدرسه برگردد. او در مصاحبه با شوی استرالیایی سان‌رایز می‌گوید: او دیوانه و خطرناک است و با حماقتش باعث می‌شود بچه‌های دیگر شب‌ها کابوس ببینند. به نظر من او باید خفه شود و به مدرسه برگردد.
کلارکسون اعتراف کرده بود که نشانه‌های گرمایش زمین را در سفر اخیر به کامبوج دیده است اما به کودکان پیش‌نهاد کرده بود که برانگیخته نشوند و به مدرسه رفتن ادامه دهند: به مدرسه بروید، علم بیاموزید و سپس کاری برایش انجام دهید.
کلارکسون با انتشار مقاله‌یی در سان پس از سخن‌رانی تونبری در سازمان ملل متحد مدعی شده بود که سیاسیون دوران کودکی او را نابود کرده‌اند. او نوشته بود: چطور جرأت می‌کنی با قایق کربنی ۱۵ میلیون دلاری که پولش را خودت پرداخت نکرده‌یی و به موتور دیزلی آن فکر نکرده‌بی به آمریکا سفر کنی؟!
لحظه‌یی تأمل کن تا درک کنی که شب‌ها چه‌قدر آسوده می‌خوابی، با علم به این‌که آدم‌بزرگ‌ها هواپیما‌های جنگی سوئد را می‌سازند. تا از تو محافظت کنند. ما به تو گوشی موبایل و لپ‌تاپ و اینترنت دادیم. برایت شبکه‌ی اجتماعی ساختیم تا هر روز از آن استفاده کنی و بانک‌هایی اداره می‌کنیم که پول همه‌ی آن‌ها را می‌دهد.
کلارکسون در ادامه ادعا می‌کند که افرادی مانند گرتا موجب می‌شوند نسل زد به تماشای سریال‌های تلویزیونی ننشیند. او می‌گوید: تمام افراد زیر ۲۵ ساله‌یی که می‌شناسم کوچک‌ترین علاقه‌یی به ماشین‌ها ندارند. گرتا تونبری برنامه‌های تلویزیونی مرتبط با خودرو را نابود کرده است.
تونبری پس از سفر دو هفته‌یی به ایالت ویرجینا و سپس مادرید گفته بود: مردم نیروی کودکان خشمگین را دست کم می‌گیرند. ما خشمگین و مستأصل هستیم و علتش روشن است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216878
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
23
1101
4718
1204988
13974
4470
1216878

آی‌پی شما: 18.212.87.137
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403