هفته نهم لیگ دسته اول؛

صدر جدول به فجر رسید

از هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امروز سه بازی انجام شد که ماحصل این سه بازی صعود موقت فجرسپاسی به صدر جدول بود.

از هفته نهم لیگ دسته اول سه بازی انجام شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها خوشه طلایی پدیده این مسابقات در کرج مقابل گل ریحان تن به شکست ۲ بر ۱ داد تا شانس صعود به صدر جدول را در اختیار فجر قرار دهد.
در این بازی کیانوش میرزایی و حسین پاپی برای گل ریحان و امیر محمد عبادزاده برای تیم خوشه طلایی گل‌زنی کردند. گل ریحان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد.
در دیگر بازی تیم فجر سپاسی دست به کار بزرگی زد و میزبان خود مس کرمان را با ۱ گل شکست داد تا ۲۰ امتیازی شده و موقتاً به صدر جدول لیگ یک صعود کند. تک گل تیم فجر در دقیقه ۸ و توسط کاپیتان آن‌ها ایوب کلانتری به ثمر رسید.
در دیگر بازی استقلال خوزستان که برای اولین بار از سهراب بختیاری زاده در لیگ یک به عنوان سرمربی استفاده می‌کرد موفق شد در دیداری حساس و سخت میزبانش ملوان را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد تا تیره روزی‌های ملوان ادامه داشته باشد و بختیاری زاده نیز شروعی خوب با تیم جدیدش داشته باشد.
استقلال خوزستان بعد از این بازی ۹ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رسید و تیم ملوان هم‌چنان با ۲ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221237
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
68
242
805
1219680
2316
16017
1221237

آی‌پی شما: 3.16.66.206
امروز: جمعه، 31 فروردين 1403