عضو هیأت مدیره گل گهر:

به بگوویچ چندبار اولتیماتوم داده بودیم

عضو هیأت مدیره باشگاه گل گهر با بیان این‌که جدایی وینگو بگوویچ از این تیم دوستانه و توافقی بوده است، گفت: مربی بعدی ما قطعاً ایرانی است.

امیر عطابخش عضو هیأت مدیره باشگاه گل گهر سیرجان درباره‌ی برکناری وینگو بگوویچ سرمربی این تیم گفت: تصمیم برای رفتن وینگو خرد جمعی بوده است. هیأت مدیره تصمیم گرفت فعلاً به صورت تعاملی قطع هم‌کاری صورت بگیرد. این اتفاق در حالی رخ داد که وینگو هم محترمانه قبول کرد. همه چیز خوب بود. او خودش درک کرد که فعلاً نگرش بازی‌کنان تغییر کند و باید شوکی به تیم وارد شود.
وی ادامه داد: مشکل خاصی نیست. گل گهر برای سقوط نکردن بسته شده است و برنامه سه ساله دارد. بازی‌کنان خارجی هم کیفیت لازم را نداشتند. آن‌ها با نظر مستقیم سرمربی انتخاب شده بودند. در لیگ ایران بازی‌کنان ۸۵۰۰۰۰ دلاری داریم ولی بازی‌کنان گل گهر نهایتاً ۵۰۰۰۰ یا ۶۰۰۰۰ دلار قرارداد بسته‌اند. نظرمان این است که چرا از جوانان ایرانی استفاده نشود؟ این ارز برای مملکت ما است. یا یکی بیاید که کیفیت بالایی داشته باشد و یا اصلاً نیاید. وقتی اصرار سرمربی بر جذب بازی‌کن خارجی است، خودش هم باید پاسخ‌گو باشد.
عضو هیأت مدیره باشگاه گل گهر در پاسخ به این سئوال که چطور وینگو بگوویچ در ۲۰ سال گذشته مدام در فوتبال ایران تیم داشته است، تأکید کرد: این را نمی‌دانم. کاری به سنوات گذشته ندارم. سال اولی که بگوویچ به گل گهر آمد، تیم ما سوم شد و با اختلاف یک امتیاز به لیگ برتر نیامد. امسال هم لیگ برتری شدیم. شما اگر مدیر بودید با وی ادامه می‌دادید یا قطع هم‌کاری می‌کردید؟
عطابخش ادامه داد: این فصل هم چند بار به بگوویچ اولتیماتوم دادیم و یک‌باره کنارش نگذاشتیم. البته این جدایی توافقی بود و مثل تیم‌های دیگر پرونده‌یی در فیفا نخواهیم داشت. گل گهر به هیچ مربی و بازی‌کنی بدهی ندارد.
عضو هیأت مدیره باشگاه گل گهر در پایان با اشاره به پاسخ منفی علی دایی برای قبول هدایت این تیم، گفت: برای انتخاب سرمربی بعدی، هیأت مدیره به جمع‌بندی نرسیده است ولی گزینه‌ی ما قطعاً ایرانی خواهد بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216900
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
45
1101
4740
1204988
13996
4470
1216900

آی‌پی شما: 3.235.227.36
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403