قفل ۴۰ ساله درهای آزادی شکست

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین حضور آزاد و غیرگزینشی زنان در ورزشگاه آزادی تهران طی ۴۰ سال گذشته، تیم ملی کامبوج را گل‌باران کرد و ۱۴ شادی گل تقدیم آن‌ها کرد.

نزدیک به ۴۵۰۰ زن ایرانی پس از گشایش قفل ۴۰ ساله در‌های ورزشگاه‌های فوتبال به روی‌شان، بعد از ظهر روز پنج‌شنبه ۱۸ مهر ماه، غرق شادی و فریاد شوق، وارد آزادی شدند تا شاهد دومین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جریان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ قطر باشند.
در حالی که تنها حدود ۱۰۰۰ تماشاچی مرد ایرانی به اضافه ۱طرفدار مرد تیم کامبوج در ورزشگاه حضور داشتند، سدها طرفدار زن تیم ملی فوتبال ایران ساعت‌ها پیش از آغاز این مسابقه پشت درهای آن به انتظار نشسته بودند و با گشایش درها ۴ جایگاه آزادی را که از طریق سیستم فروش الکترونیکی بلیت کسب کرده بودند، با تشویق‌های پرشور خود به قلب ورزشگاه بدل کردند.
تیم ملی ایران بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ بازی با ضربه احمد نوراللهی به گل اول خود دست یافت. رخ‌دادی که ورزشگاه آزادی را با غلبه واضح فریاد شوق زنان منفجر کرد. از این پس گل‌زنی‌ها و فرصت‌های پرتعداد فوتبالیست‌های ایرانی و تشویق بی‌پایان زنان بود که تا پایان بازی مدام تکرار می‌شد.
البته در نیمه دوم بازی تیم کامبوج صاحب یک ضربه پنالتی شد که با درخشش علی‌رضا بیرانوند، دروازه‌بان ایران به گل بدل نشد.
با این پیروزی ایران با کسب ۶ امتیاز از دو بازی به صدر گروه سوم این مسابقات رفت.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216994
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
139
1101
4834
1204988
14090
4470
1216994

آی‌پی شما: 44.200.240.205
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403