نمایش زشت‌ترین فینال جام‌حذفی

با اتفاقاتی که پیش از بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی افتاد، یک آب‌روریزی بزرگ دیگر برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ثبت شد.

قرار بود فینال جام حذفی فوتبال ایران بین پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان از ساعت ۲۱ روز یک‌شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود.
برگزاری بازی در این ورزشگاه از چند روز پیش با انتقاداتی هم‌راه بود ولی سازمان لیگ به هر شکلی بود تأکید کرد که دو تیم در خوزستان به مصاف هم می‌روند.
برنامه ریزی نامناسب هیأت فوتبال خوزستان و مسوولان سازمان لیگ اما نشان داد اصرارها برای برگزاری بازی در اهواز بی دلیل بوده است. این بازی باید ساعت ۲۱ شروع می‌شد اما به دلیل ازدحام هواداران پرسپولیس و راه ندادن تماشاگران داماش، به تأخیر افتاد.
داماشی‌ها در اعتراض به راه ندادن تماشاگرانش حاضر نشدند به زمین بیایند. این در شرایطی بود که بازی‌کنان پرسپولیس بدن‌هایشان را گرم کرده بودند و آماده شده بودند وارد زمین شوند.
مسوولان سازمان لیگ که یک‌بار دیگر آب‌روریزی بزرگی را در فوتبال ایران رقم زدند، در اقدامی عجیب از علی‌رضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس خواستند پشت میکروفون بیاید تا از هواداران پرسپولیس بخواهد جایگاه داماشی‌ها را خالی کنند! هرچند که این راه‌کار هم بی نتیجه ماند.
کار به جایی رسید که بازی‌کنان پرسپولیس که کنار خط حاضر شده بودند، به رختکن برگشتند تا همه چیز مجدداً در ابهام قرار بگیرد.
این در حالی است که فریرا مربی تیم ملی فوتبال ایران هم در ورزشگاه حضور داشت و این بی نظمی مقابل چشمان او رخ داد!
بعد از دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که حواشی زیادی به هم‌راه داشت و مایه بی اعتباری فوتبال ایران شد، این دومین آب‌روریزی است که چهره فینال را به زشت‌ترین چهره فینال‌های ادوار مختلف جام حذفی تبدیل کرد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216510
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
756
947
4350
1204988
13606
4470
1216510

آی‌پی شما: 54.197.64.207
امروز: پنج شنبه، 09 فروردين 1403