راه‌کار یک فرمانده نظامی:

ایرانی‌ها دلارهای خود را در خیابان آتش بزنند

غلام‌رضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران پیش‌نهاد داد که مردم به منظور حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن، دلارهای خود را در خیابان به آتش بکشند.

جلالی که در جمع پرسنل این سازمان سخن می‌گفت ضمن انتقاد از کم‌توجهی مسوولان وزارت خارجه نسبت به اتلاف وقت کشورهای اروپایی‌ در مورد اجرای تعهداشان در قبال برجام، تصریح کرد: اروپایی‌ها ما را در مقابل تیراندازی اقتصادی آمریکایی‌ها به عنوان یک هدف ثابت نگه داشته‌اند.
به تعبیر جلالی آمریکا با دو مولفه قدرت مبتنی بر اثرگذاری بر افکار عمومی از طریق شبکه‌های اجتماعی و شرطی کردن اقتصاد ایران، آرایش جنگی به خود گرفته است ولی تسلط دشمن بر همین دو مولفه، احتمال جنگ را کاهش داده است.
رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران خواستار مقاومت اقتصادی در برابر آمریکا شد و تأکید کرد: اتکا به تأمین نیازهای کشور در داخل و حمله به نقاط ضعف اقتصادی دشمن از الزامات این مقاومت است.
جلالی افزایش قیمت نفت را یکی از نقاظ ضعف آمریکا و اروپا عنوان کرد و گفت: بسیاری از اقتصاددانان بر این باور هستند که اگر قیمت نفت به ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار برسد عملاً کل تحریم‌ها برداشته خواهد شد برای این‌که نه آمریکایی‌ها و نه اروپایی‌ها تحمل نفت ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلاری را نخواهند داشت.
این مقام نظامی ایران با تأکید بر حذف دلار از چرخه پولی جهان توصیه کرد: اگر این اراده در کشور به وجود بیاید که دلار آمریکایی توسط مردم در خیابان‌ها مثل ترکیه به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود، می‌تواند یک حمله تمام عیار دیگر به نقطه ضعف دشمن باشد.
او هم‌چنین خواستار استفاده ایران از ظرفیت جمعیت‌های هوادار نظام جمهوری اسلامی در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین، یمن و بسیاری دیگر از کشورها شد.
جلالی ضمن حمایت از سیاست رهبر ایران در خصوص آن‌چه که  تدبیر تغییر مسیر برجام توصیف کرد، پیش‌بینی کرد: طی یک سیر پله کانی با کاهش تعهدات و پس از محقق نشدن خواسته‌های ایران از برجام، خروج از برجام رقم بخورد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221421
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
252
242
989
1219680
2500
16017
1221421

آی‌پی شما: 3.149.233.6
امروز: جمعه، 31 فروردين 1403