فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای؛

ایران برای سومین بار قهرمان شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با غلبه بر اسپانیا قهرمان جام بین قاره‌یی شد.

در این دیدار تیم ملی ایران وقت اول را با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند اما در وقت دوم شاگردان عباس هاشم‌پور خوش درخشیدند و ۲ گل دیگر به ثمر رساندند تا وقت دوم با نتیجه ۴ بر ۳ به پایان برسد.
در وقت سوم اما ملی پوشان ایران دو گل دیگر وارد دروازه اسپانیا کردند تا در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ ماتادورها را دست خالی به خانه بفرستند و خود جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
به این ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران علاوه بر دفاع از عنوان خود، برای بار سوم قهرمان جام بین قاره‌یی شد و یک افتخار دیگر به ویترین افتخارات اضافه کرد.
جام بین قاره‌یی فوتبال ساحلی از ۵ تا ۹ نوامبر در دبی برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار نهایی جام بین قاره‌یی برابر اسپانیا به پیروزی رسید تا برای سومین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار فینال جام بین قاره ای ۲۰۱۹ مقابل اسپانیا قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۳ به پیروزی برسد.
این مسابقات در ساحل کایت شهر دبی امارات برگزار شد و ایران با هدایت عباس هاشم‌پور برای سومین بار عنوان قهرمانی جام بین قاره ای را از آن خود کرد.
ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران قبل از این دور از بازی‌ها که به طور سالیانه در کشور امارات برگزار می‌شود؛ موفق شده بودند در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.
در این مسابقه داور بازی محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی ایران را در نیمه دوم از بازی اخراج کرد و تیم ایران دقایقی با یک بازیکن کم‌تر بازی کرد.
یکی از گل‌های این مسابقه توسط بهزادپور دروازه بان ایران و به زیبایی به ثمر رسید.
در دیدار رده بندی تیم امارات موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ روسیه را شکست بدهد و عنوان سوم را از آن خود کند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216523
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
769
947
4363
1204988
13619
4470
1216523

آی‌پی شما: 54.165.122.173
امروز: پنج شنبه، 09 فروردين 1403