شهرداری بم در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان باقی ماند

تیم فوتبال شهرداری بم با کسب ۳ امتیاز دیگر در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان هم‌چنان در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان، در ۶ دیدار برگزار شد. در این هفته، شهرداری بم با کسب ۳ امتیاز و با مجموع ۵۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان نیز به ترتیب با ۵۱ و ۴۶ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
در رقابت‌های هفته بیستم تیم راه یاب ملل مریوان با نتیجه ۲ بر ۱ ذوب آهن اصفهان را شکست داد و پارس جنوبی بوشهر نیز با یک گل مغلوب ملوان بندانزلی شد. هم‌چنین شهرداری سیرجان با ۹ گل سپیدار قایم‌شهر را شکست داد و سپاهان اصفهان با نتیجه ۵ بر ۰ بر زاگرس شیراز غلبه کرد.
پالایش گاز ایلام ۵ بر ۰ آذرخش تهران را مغلوب کرد و همیاری آذربایجان غربی نیز با نتیجه ۷ بر ۰ مغلوب شهرداری بم شد.
قهرمانی زودهنگام بانوان شهرداری بم
تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بانوان با پیروزی پرگل مقابل تیم همیاری آذربایجان غربی، توانست 2 هفته پیش از پایان مسابقات عنوان قهرمانی را با اقتدار کسب کند.
تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در این مسابقه با ۷ گل توانست از سد حریف ارومیه‌یی خود بگذرد و با کسب ۵۸ امتیاز از ۲۰ بازی خود ششمین عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر بانوان جشن گرفت.
بمی‌ها با عمل‌کرد حیرت انگیز خود رکوردهای بسیاری را در تاریخ لیگ برتر بانوان به نام خود ثبت کردند از جمله می‌توان به ۱۰۷ گل زده، تنها ۶ گل خورده، ۱۹ پیروزی، ۱ تساوی و بدون شکست اشاره کرد که این تیم را قدرت‌مندترین خط هجومی و بهترین خط دفاعی بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور می‌کند.
زهرا قنبری مهاجم شهرداری بم نیز با ثبت ۵۰ گل، رکورد دار گل زده در یک فصل لیگ برتر بانون کشور شد. این بازی‌کن با ۵ گلی که شامگاه شنبه وارد دروازه همیاری ارومیه کرد، رکورد سال ۹۱ سارا قمی را شکست و نام خود را در تاریخ فوتبال بانوان ماندگار کرد.
در جدول رده بندی لیگ برتر تیم شهرداری سیرجان، پس از تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، به عنوان تیم دیگری از استان کرمان جای گرفته است و سیرجانی‌ها با ۵۱ امتیاز از ۲۰ بازی خود شانس نخست نایب قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.
با توجه به این‌که تیم فوتبال سپاهان اصفهان ۴۶ امتیاز کسب کرده است، بانوان شهرداری سیرجان تنها به ۱ امتیاز از ۲ بازی باقی مانده خود برای تثبیت نایب قهرمانی خود نیاز دارند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216908
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
53
1101
4748
1204988
14004
4470
1216908

آی‌پی شما: 18.204.214.205
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403