۱۳۹ مین شماره‌ی هفته نامه‌ی یک صفحه منتشر شد

در صفحه‌ی اقتصادی این شماره گزارشی در مورد شوک ارزی از زبان محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست‌های جدید اقتصادی بانک مرکزی می‌خوانید.

در صفحه‌ی سیاسی گزارشی در چند شماره در مورد نقش ایران در اعتراضات اخیر عراق و ادعای امپراتوری شیعی تحت نفوذ جمهوری اسلامی می‌خوانید.
هم‌چنین گزارشی در مورد فراز و فرود روابط ژاک شیراک، با جمهوری اسلامی در طول دوران حضور وی در سمت ریاست جمهوری فرانسه می‌خوانید.
سخن‌گوی شورای نگهبان در مورد اصل ۱۱۳ قانون اساسی و جایگاه و اختیارات رییس جمهور در اصل ۹۸ و اختیاری که قانون اساسی در مورد تفسیر آن بر عهده شورای نگهبان نهاده است سخن گفته است.
در صفحه‌ی فرهنگی این شماره مطلبی زیر عنوان روزنامه‌نگاری تحقیقی و نقش آن در افشای جرم، فساد سیاسی یا خطاکاری شرکت‌ها می‌خوانید.
در صفحه‌ی هنری این شماره نیز گزارشی در مورد اعطای نشان ملی مرغوبیت به ۲۱ اثر صنایع‌ دستی استان کرمان و مروری بر زندگی و آثار نقاش و مجسمه ساز، آلبرتو جاکومتی می‌خوانید.
در صفحه‌ی اجتماعی این شماره هم گزارشی از جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان به ریاست محمدرضا علی‌زاده مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمان در مورد آسیب‌های اجتماعی و لزوم طرح آن در شوراهای فرهنگ عمومی و لزوم توجه به این مقوله می‌خوانید.
در صفحه‌ی شهری نیز در مورد آب شرب یزد و دفاع سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و گزینه‌های پیش رو در تأمین آب شرب یزد می‌خوانید.
حذف قبوض کاغذی گاز از اول آذر ماه نیز اتفاق می‌افتد.
در صفحه‌ی زیست بوم نیز سپنتا نیکنام رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد از راه اندازی کمپ سگ‌های بی‌صاحب ظرف یک ماه در یزد خبر داده است.
در صفحه‌ی تاریخ نیز مطلبی در مورد جعلی بودن وصیت‌نامه پطر کبیر و احتمال حضور نیروی دریایی روسیه در آب‌های گرم خلیج فارس و اهدای ۲۰۰۰ سند تاریخی به موزه وزیری یزد و گزارشی از سرپرست تیم کاوش معبد لائودیسه می‌خوانید.
در صفحه‌ی گردش‌گری گزارشی در مورد پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین گردهم‌آیی سالانه‌‌ی مذهبی در جهان می‌خوانید.
در صفحه‌ی زندگی نیز به زندگی برادران عسگراولادی از موتلفه تا از حمایت بخش خصوصی منتشر شده است!

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1220992
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
65
189
560
1219680
2071
16017
1220992

آی‌پی شما: 18.221.41.214
امروز: پنج شنبه، 30 فروردين 1403