۱۳۸ مین شماره‌ی هفته نامه‌ی یک صفحه منتشر شد

در این شماره تاریخچه‌یی از نیروی انتظامی ایران از شهربانی تا ادغام و نقش آن در جنگ ۸ ساله ایران و عراق می‌خوانید.

در سرمقاله این شماره متنی در مورد تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش‌گری و ارائه‌ی پیش‌نهادی برای تفکیک سازمان حج و زیارت از وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیوستن این سازمان به وزارت تازه تأسیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش‌گری نیز به قلم سردبیر و زیر عنوان گردش‌گری زیرنظر یک وزارت‌خانه، می‌خوانید. اتفاقی که می‌تواند به رونق گردش‌گری زیارتی و مذهبی و جذب گردش‌گران مسلمان از سراسر دنیا می‌خوانید.
در صفحه‌ی سیاسی این شماره به دبیر سرویسی بهادر میرحسینی نیز گزارشی تحلیلی در مورد طرح تقسیم استان کرمان به بهانه‌ی محرومیت زدایی و استقبال سرد از انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و سایه‌ی  بحران مشروعیت بر دولت آینده‌ی افغانستان و دلایل عدم اعتماد شهروندان افغان به انتخابات ریاست جمهوری شرح داده شده است.
در صفحه‌ی هنری این شماره نیز گزارشی از از برگزاری چهارمین جشنواره ملی موسیقی ایرج بسطامی در دی ماه سال جاری در کرمان از زبان محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و گزارش دنباله داری از نیمه‌خوانی موسیقی جاشوان و صیادان جنوب ایران به ویژه بندر بوشهر و موسیقی عاشیقی و جایگاه آن نزد ترک‌زبانان آورده شده است.
در صفحه‌ی شهری این شماره در مورد رشد جمعیت، منابع مالی و تحریم چالش‌های پیش روی صنعت آب از زبان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آمده است. وی می‌گوید: اگر با همین روال کنونی رشد مصرف ادامه داشته باشد طرح انتقال آب از جاهای دیگر گریزناپذیر خواهد بود، بنابراین باید این اوضاع را مدیریت کنیم.
در صفحه‌ی ورزشی این شماره گزارشی به بهانه خداحافظی داور بین‌المللی از فوتبال ایران؛ علی‌رضا فغانی زیر عنوان همه سوت‌های جنجالی علی‌رضا فغانی و گزارشی در مورد تنش در انتخابات هیأت اتومبیل‌رانی فارس می‌خوانید.
در صفحه‌ی زندگی نیز گزارشی درباره‌ی گران شدن نان و کشمکش‌های آن و تأثیر افزایش قیمت بر کیفیت نان و دود شدن اوقات فراغت در کافی شاپ‌های استان کرمان به وسیله‌ی جوانان می‌خوانید.
در همین شماره و همین صفحه یک گزارش تحلیلی در مورد ریشه اعتراضات بغداد می‌خوانید.
در پایان نیز یک گزارش تصویری از همه سوت‌های جنجالی علی‌رضا فغانی می‌بینید.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221796
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
262
365
1364
1219680
2875
16017
1221796

آی‌پی شما: 3.17.74.227
امروز: شنبه، 01 ارديبهشت 1403