قلعه‌نویی پس از انصراف:

نتوانستم خودم را قانع کنم پیش‌نهاد سرمربیگری تیم ملی را بپذیرم!

در حالی که از دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی یاد می‌شود، امیر قلعه نویی اعلام کرد: نتوانسته است خود را قانع کند سرمربی ایران شود!

در حالی که دراگان اسکوچیچ قرار است به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شود امیر قلعه نویی دیگر گزینه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امروز با انتشار پیامی رسماً اعلام کرد: به پیش‌نهاد فدراسیون پاسخ منفی داده است و نتوانست خود را برای حضور در این تیم قانع کند!
قلعه نویی که در روزهای گذشته با باشگاه سپاهان برای جدایی و حضور در تیم ملی چالش‌هایی داشت، با انتشار پیامی نوشت: هیچ‌گاه از جنگ فرار نکردم و از پذیرفتن چالش‌ها، شانه خالی نکردم. پیش‌نهاد جدی و نهایی برای قبول مسوولیت تیم ملی داشتم اما نتوانستم خودم را قانع کنم تا این پیش‌نهاد را بپذیرم. با این‌که مثل همیشه در شرایط پیچیده، فدراسیون سخت تیم ملی به عنوان گزینه مربیگری انتخاب شدم اما از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و آن‌هایی که فارغ از رنگ‌ها و حب و بغض‌ها حمایت کردند، تشکر می‌کنم.
هم‌چنین عذر مرا بپذیرید چون قرار نبود سربازی برای وطن حق الناسی را به گردن من بیندازد که در برابر مردم اصفهان شرمنده شوم. سرمربیگری تیم ملی بزرگ‌ترین افتخار است اما باید بپذیریم که به قرارداد حرفه‌یی و اخلاقی هم متعهد باشم. در سپاهان هم برای منافع کشورم تلاش خواهم کرد و برای مربی آینده تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. دوستدار ایران و مردم آن هستم و خواهم بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216921
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
66
1101
4761
1204988
14017
4470
1216921

آی‌پی شما: 3.238.57.9
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403