تارتار یا مهاجری گزینه جانشینی وینگو

علی دایی به پیکان می‌رود؟

مهدی تارتار و رضا مهاجری دو مربی که به صورت شفاهی با تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران قطع هم‌کاری کرده‌اند، گزینه‌های هدایت تیم گل گهر هستند.

با پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران و تعطیلی ۱۷ روزه لیگ برتر به خاطر اردوها و بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه‌ها این فرصت را پیدا کردند تا در برطرف کردن نقاط ضعف خود و تغییر در کادر فنی اقدام کنند.
گل گهر سیرجان که فصل گذشته با وینگو بگوویچ راهی لیگ برتر شد، بعد از انجام ۶ بازی در لیگ برتر و هم‌چنین حذف از جام حذفی، اولین تیمی بود که زمزمه تغییرات بلند شد. در نهایت وینگو بعد از باخت به استقلال به صورت غیر رسمی از سمتش برکنار شد و حالا مسوولان این تیم به دنبال سرمربی بعدی خود هستند.
از مهدی تارتار و رضا مهاجری به عنوان دو گزینه اصلی هدایت تیم گل گهر یاد می‌شود؛ دو مربی که به دلایل مختلف از جمله شاید پیش‌نهاد گل گهر از سمت‌های خود کنار کشیده‌اند.
تارتار این فصل با تیم نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد به خاطر همین مشکلات با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از سمتش استعفا کرد.
رضا مهاجری هم که نتایج قابل توجهی با نساجی گرفته و بعد از گذشت ۶ هفته این تیم را در رده پنجم جدول قرار داده بود، به دلیل آن‌چه که مشکلات بازی کردن تعدادی از بازیکنان عنوان شده، به صورت شفاهی و نیابتی از سوی دست‌یاران استعفا کرده است.
از سوی دیگر علی دایی اولین گزینه مدنظر گل گهر بود ولی در نهایت با این باشگاه به توافق نرسید. دایی به مسوولان گل گهر اعلام کرد: فعلاً قصد ندارد در لیگ برتر مربی‌گری کند. البته به نظر می‌رسد یکی از عوامل اصلی رد پیش‌نهاد گل گهر، عدم حضور این تیم در تهران است. دایی همواره در تیم‌هایی مربیگری کرده است که در تهران قرار دارند.
هم‌چنین شنیده می‌شود دایی نیم نگاهی به نیمکت تیم پیکان دارد. پیکان با حسین فرکی تا پایان هفته ششم فقط پنج امتیاز کسب کرده است و در رده سیزدهم قرار دارد. دایی سال گذشته در اواخر دوران کاری در باشگاه سایپا انتقاداتی را نسبت به این کارخانه خودروسازی و عدم حمایت از باشگاه کرده بود و شاید یکی از موانع اصلی برای رسیدن به نیمکت پیکان همین موضوع باشد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216513
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
759
947
4353
1204988
13609
4470
1216513

آی‌پی شما: 44.201.131.213
امروز: پنج شنبه، 09 فروردين 1403