کفاشیان جانشین مهدی تاج؟

رییس فدراسیون فوتبال که قصد داشت تهران را به مقصد بوشهر ترک کند در فرودگاه با تماسی مواجه شد که اوضاع جسمانی او را از حالت عادی خارج کرد و در نهایت منجر به استعفای وی شد.

فدراسیون فوتبال که طی ماه‌های اخیر با حاشیه‌های زیادی دست به گریبان بود، پس از بستری شدن مهدی تاج در بیمارستان شرایط تازه‌یی پیدا کرد و سخن‌گوی فدراسیون خبر از استعفای وی داد.
هر چند دلیل استعفای مهدی تاج مشکلات قلبی و بیماری وی عنوان شد اما کسب اطلاع کرد کلید استعفای او از چند روز قبل خورده شده بود و زمانی که وی قصد سفر به بوشهر برای حضور در انتخابات هیأت فوتبال این استان را داشت، با تماسی مواجه شد که وضعیت جسمانی او را به هم ریخت و در نهایت منجر به بستری شدن او در بیمارستان شد.
حضور مهدی تاج در بیمارستان در شرایطی که فدراسیون فوتبال درگیر حل و فصل قرارداد ویلموتس و برطرف کردن ابهامات آن بود، اوضاع این فدراسیون خبرساز و پرحاشیه را بحرانی کرد تا در نهایت رییس فدراسیون ناچار به استعفا شود.
براساس اعلام فدراسیون فوتبال پس از استعفای تاج، نایب رییس او مسوولیت اداره فدراسیون را برعهده خواهد گرفت. علی کفاشیان نایب رییس اول اوست که چند ماه پیش به دلیل بازنشسته بودن از مسوولیت کنار رفت. دومین نایب رییس او هم حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ است که او هم بازنشسته است.
کسب اطلاع کرد که چند روز پیش با علی کفاشیان تماسی گرفته می‌شود از او در مورد تمایل برای در اختیار گرفتن امور فدراسیون سوال می‌شود که وی پاسخ روشنی به این موضوع نمی‌دهد و همه چیز را به روزهای آینده و اتفاقات پیش رو موکول می‌کند.
با توجه به شرایطی که فدراسیون فوتبال با آن مواجه است و باید هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم ملی انتخاب شود، به نظر می‌رسد فرد جانشین تاج به زودی با نظر مثبت مسوولان رده بالا مشخص و معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد علی کفاشیان گزینه‌یی است که با وجود بازنشسته بودن می‌تواند به عنوان سرپرست زمینه برگزاری مجمع را فراهم کند و به اوضاع تیم ملی سروسامان دهد.
قرار است مسوولان رده بالای ورزش ضمن بررسی شرایط فدراسیون فوتبال به زودی تصمیم خود در مورد جانشین مهدی تاج را اتخاذ و اعلام نظر کنند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221743
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
209
365
1311
1219680
2822
16017
1221743

آی‌پی شما: 18.223.111.48
امروز: شنبه، 01 ارديبهشت 1403