مارک ویلموتس از ایران به فیفا شکایت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از فسخ قرارداد به فیفا شکایت کرده است و به دنبال گرفتن غرامت از ایران است.

فدراسیون فوتبال هم متقابلاً این شکایت را از مارک ویلموتس انجام داده است.
دو باخت تیم ملی فوتبال ایران به عراق و بحرین در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ کافی بود تا انتقادات از عمل‌کرد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی به اوج برسد و فدراسیون را بر آن دارد که با این مربی قطع هم‌کاری کند.
البته ویلموتس پیش از بازی با عراق به خاطر عدم تعهد فدراسیون فوتبال در پرداخت قرارداد، یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد کرده بود اما بعد از جلسه مسوولان فدراسیون در ترکیه با وی، پول این مربی بلژیکی پرداخت شد تا او چند روز قبل از دیدار با عراق به اردوی تیم ملی اضافه شود.
ویلموتس حتا بعد از باخت به بحرین و ابهام در صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد، از بازگشت به تهران خودداری کرد تا چالش وی با فدراسیون فوتبال به اوج برسد.
در حالی که فدراسیون در هفته‌های گذشته تأکید کرده بود پروسه فسخ قرارداد با ویلموتس ادامه دارد و طرفین به دنبال یک راه‌کار برای رسیدن به توافق هستند، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو به صورت رسمی خبر از شکایت ویلموتس به فیفا و اقدام مشابه فدراسیون فوتبال خبر داد.
جعفرپور در این خصوص گفت: ویلموتس از ایران به فیفا شکایت کرده است. فدراسیون فوتبال هم از ایشان شکایت کرده و باید دید فدراسیون جهانی چه حکمی را در این ارتباط صادر خواهد کرد.
این خبر در حالی از سوی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام شد پس از اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال و ابهاماتی که در مورد مفاد قرارداد ویلموتس وجود داشت، نمایندگان خواستار در اختیار قراردادن متن قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی شدند که به گفته مسوولان فدراسیون این قرارداد در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221040
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
113
189
608
1219680
2119
16017
1221040

آی‌پی شما: 18.223.107.149
امروز: پنج شنبه، 30 فروردين 1403