افشاگری کالدرون علیه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به بخشی از اتفاقات رخ داده در این باشگاه افشاگری کرد و ضمن اعلام شروط اصلی برای ادامه هم‌کاری، گفت: مربی دروازه‌بان‌های ما ۶ ماه است در ورزشگاه می‌خوابد!

در حالی که باشگاه استقلال با اعلام شروط ادامه هم‌کاری آندره استراماچونی نگرانی بزرگی در دل هوادارانش ایجاد کرده است، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس شروطی برای ادامه هم‌کاری با این باشگاه اعلام کرد. این شروط شامل پرداخت قرارداد، اقدام باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی و هم‌چنین برپایی اردوی قطر است. سرمربی پرسپولیس در صحبت‌هایش از بدقولی باشگاه پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.
کالدرون در بخشی از صحبت‌هایش با بیان این‌که باشگاه به تعهدات مالی نسبت به وی عمل نکرده است، گفت: شرایط من هم همانند استراماچونی سرمربی استقلال است ولی به خاطر ارزش‌هایی که به آن احترام می‌گذارم، کارم را ادامه دادم.
سرمربی پرسپولیس به مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی هم اشاره کرد و افزود: سرمربی تیم ملی چند روز قبل از بازی با عراق به ایران می‌آید ولی من دنبال این نیستم که به خاطر پول با آینده فوتبال ایران بازی کنم.
کالدرون یادآور شد: تا ۶ دی به پرسپولیس مهلت می‌دهم که مشکلات مالی را حل کند. باشگاه بدقولی کرده است. وقتی بعد از توافق در استانبول به آرژانتین رفتم و به ایران برگشتم، ۱۰۰۰۰۰ دلار از قرارداد مرا کم کرده بودند. از این کار مسوولان پرسپولیس خوشم نیامد.
وی در ادامه با انتقاد از باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادی که با پرسپولیس بستم ۴۰ درسد قراردادهای سابقم بوده است. باشگاه پرسپولیس گفت در پاداش‌ها، ۱۰۰۰۰ دلار قرارداد را جبران می‌کنیم که این کار را هم نکردند و این کار را دوست ندارم.
سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که باشگاه به آژانس‌های هواپیمایی بده‌کار است، گفت: برای همین باید پول بلیت سفر به آرژانتین را از جیب خودم بدهم.
کالدرون ادامه داد: مشکلات زیادی داریم از جمله این‌که مربی دروازه‌بان‌های ما ۶ ماه است در ورزشگاه شهید کاظمی می‌خوابد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌ها شروط برای ادامه هم‌کاری با پرسپولیس را عنوان کرد و و با بیان این‌که از ایران می‌رود، گفت: باشگاه قبل از بازگشت من به ایران باید طلب‌هایم را پرداخت کند و تکلیف اردوی قطر هم مشخص شود. وضعیت اردوی قطر مشخص نیست و مسوولان مدام می‌گویند ان شاءالله. این روش کاری باید تغییر کند. دو سه بازی‌کن هم می‌خواهم و اگر شرایطم اجرا نشود، به ایران بر نمی‌گردم.
سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: در مدت زمان کار در فوتبال هیچ کجا چنین تجربه‌یی نداشته‌ام.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216419
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
665
947
4259
1204988
13515
4470
1216419

آی‌پی شما: 44.222.212.138
امروز: پنج شنبه، 09 فروردين 1403