گابریل کالدرون؛ من هم مشکل استراماچونی را دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ مشکوکی به پیش‌نهاد تیم ملی امارات داد و گفت: من هم تقریباً مشکلی مشابه به آندره استراماچونی دارم ولی تا پایان ماه دسامبر صبر می‌کنم.

گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با گل گهر که در سازمان لیگ برگزار شد، به تشریح شرایط تیم پرداخت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کالدرون گفت: مثل همه‌ی بازی‌ها این دیدار سخت بود. این تیم را دیده‌ایم که چطور دفاع می‌کند. استقلال تهران و شهرخودرو برای بردن گل گهر مشکل داشتند.
کالدرون درباره‌ی این‌که گفته می شود ۱۲۰۰۰۰ دلار از پرسپولیس طلب دارد، تصریح کرد: شرایط خوبی نیست. بازی‌کنان پاداش نگرفته‌اند. بشار رسن هنوز طلب دارد. من از قسط اول قراردادم ۴۰ درسد دیگر طلب دارم. تا پنج روز آینده تاریخی که برای قسط دوم وجود دارد تمام می‌شود؛ چیزی که من را نگران می‌کند. به هر حال من تا پایان دسامبر صبر می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال مبنی بر جدایی استراماچونی از استقلال و این‌که آیا او هم چنین رفتاری را در صورت عدم دریافت پول خواهد کرد؟ تصریح کرد: استراماچونی کار بزرگی در استقلال انجام داد. من جزییات اتفاقی که باعث رفتن او شد را نمی‌دانم اما من تقریباً همین مشکل را دارم ولی من به خاطر احترامی که برای خودم قائلم و اصول و ارزش دارم و به خاطر احترام به بازی‌کن و هواداران این کار نکردم. تا آخر ماه دسامبر هم می‌مانم. من هرگز تیمم را سه روز قبل از بازی رها نمی‌کنم و تا ۲۶ دسامبر کاری نمی‌کنم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا تا تاریخ فوق شرایط را تحمل می‌کند؟ گفت: تا آن موقع زمان داریم که مشکل را حل کنیم اما اگر این اتفاق نیفتاد باشگاه هم این زمان را دارد که مشکلات را حل کند. چیزی که در حال حاضر از همه چیز مهم‌تر است.
سرمربی پرسپولیس درباره پست جنجالی توییترش که قهرمانی بحرین را در جام خلیج فارس تبریک گفته بود، یادآور شد: من شخصاً پی‌گیری نمی‌کنم که چه موارد سیاسی وجود دارد. اگر کسی از پست من درباره‌ی بحرین ناراحت شد معذرت می‌خواهم. این پست را گذاشتم چون من در بحرین مربی بوده‌ام و رفتار خوبی با من داشتند. اگر به یک کشور عربی هم بروم و ببینم پرسپولیس موفق شده است، به این تیم هم تبریک می‌گویم. برای چنین تبریکاتی انگیزه سیاسی نداشته و ندارم.
کالدرون درباره‌ی پیشنهاد از تیم ملی فوتبال امارات گفت: من با ۲۰۰ درسد توانم در خدمت پرسپولیس هستم. همه چیز را پس از ماه دسامبر بررسی می‌کنم. الآن درخدمت تیمی هستم که در آن با تمام جانم کار می‌کنم.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1220729
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
112
80
297
1219680
1808
16017
1220729

آی‌پی شما: 13.59.36.203
امروز: سه شنبه، 28 فروردين 1403