دستورات من در زمین پیاده نمی شود

سرمربی تیم فوتبال گل گل گهر سیرجان گفت: شبانه روز برای تیم زحمت کشیدیم و روی دفاع و حمله تیم کار کرده‌ایم ولی دستورات ما در زمین پیاده نمی‌شود.

مجید جلالی پس از شکست تیم در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و برنامه‌های مناسبی برای این بازی اجرا کردیم ولی برای من جالب است که در بازی که به حریف موقعیت گل‌زنی ندادیم، شکست خوردیم. همان‌گونه که در برابر پدیده و سپاهان به نظر من ما نباید شکست می‌خوردیم.
وی افزود: ما گل‌هایی دریافت می‌کنیم که در تمرینات به خوبی در خصوص عدم دریافت آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم که حریف از این شیوه به ما گل نزند.
شبانه روز برای تیم زحمت کشیدیم و روی دفاع و حمله تیم کار کرده‌ایم ولی وقتی دستورات ما در زمین پیاده نمی‌شود، چه کاری می‌توانیم بکنیم؟
جلالی با تأکید بر این‌که باید به ظرفیت تیم خودمان نیز نگاه کنیم که توانایی انجام کارهای پیچیده را ندارد، بیان کرد: باید کارهای ساده برای کسب موفقیت برای تیم خود تعریف کنیم.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان خطاب به کمیته داوران نیز گفت: وقتی داوری کوچک‌ترین سوتی می‌زند همه‌ی بازی‌کنان روی سرش می‌ریزند و این یک نوع تاکتیک است اما متأسفانه این مسأله روی داورهای جوان تأثیر گذشته است. داور این بازی باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت که نگرفت.
از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در استادیوم فولاد خوزستان تیم‌های فولاد و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم خوزستانی به پایان رسید.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221401
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
232
242
969
1219680
2480
16017
1221401

آی‌پی شما: 3.145.151.141
امروز: جمعه، 31 فروردين 1403